۵ پاسخ

برا کدملی بچتون میدن تو داروخونه

نه یارانه ای به اونایی میده گ مریضی‌ ناعلاج دارن دوست من سرطان داشت بهش‌میدادن مجانی تو پاکت زرد رنگ بود

بهداشت شنیدم ب دوقلوها ماهی ۴تارایگان میده ازاون کارتنیا،یاکسایی ک شرایط خاص دارن،غیربهداشت سهمیه باکدملی همه بچه هادارن

یارانه ای فرق میکنه با این سهمیه ها
بهداشت باید تایید کنه بچه سوتغذییه داره یا مادر شیر نداره بده بهش ازهمون اول وارد سیستم میکنن بهش میدن تو همون مرکز بهداشت یا هرجا باشه میگن بری بگیری با خیلی مبلغ کمتر

خود بهداشت میده ولی الان بت نمیدن اونروزی رفتم خاستم برا بچم بگیرم گف دیر اومدی باید زودتر میومدی الان نمیشه

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین هفته دوازدهم بارداری