۷ پاسخ

خیلی خوبه دختر من تازه ۴ نیم کیلو هست

اضافه وزن داره

عالیه

به نظرم یکم بالاس ولی باز بردی دکتر با بهداشت بهت میگن

دخملیه منم امروز وزن دوماهگیش ۶۱۰۰ بود

عالی.

اره ماشالله

سوال های مرتبط