۳ پاسخ

دقیق مثل ماهلین من

فقط بمن وصله
تو حیرتم. ک دخترا باباین چرا دختر من مامانی😐

امروز نوبت دکتر داشتم همش تو مطب راه. میبردم از بس تو بغلم بود دیگه گیج خستخ بودم

همینکه باباش میمود بغل کنه چنان گریه میکرد ک فقط میگفتی بابا اندر🫠😐😐

خوشبحالت دختر من برعکس به همه میچسبه الی من .پریروز خونه مادر شوهرم همچین چسبیده بود به مادر شوهرم میگفتم بیا بغلم محکم مادرشوهرمو بغل میکرد روشو برمیگردوند .انقد حرص خوردم مادرشوهرمم ذوق میکرد ک‌از بغل اون به بغل من نیومد هی می‌خندید میگف بغل تو نمیاد

به خودت باشه بهتره من دخترم به پدرش وابستس میخواد جایی بره اوضاعی داریم یواشکی یا باید از پنجره بره یا سرگرمش کنم وقتی تو ماشینیم میخواد بره بنزين بزنه باید همراهش بره حتما وگرنه اینقدر جیغ می‌زنه😑
صبحا که از خواب بیدار میشه اول دنبال باباش میگرده نق میزنه
اگه بعد چند ساعت دوتامون پیشش نباشیم وقتی باباش ببینه اینقدر خوشحال میشه از بغلش نمیاد پایین ولی من انگار وجود ندارم

سوال های مرتبط