بچا ۸ ماهتون سینه خیز میرن؟ بچه من هنوز نمیره

۱۳ پاسخ

پسر منم نمیره دکتر گفت اصلا چهار دست و پا رفتن و سینه خیز رفتن جز تکاملشون نیست بعضیا میرن بعضیا نمیرن اونایی که نمیرن یهو وایمیستن البته من خودمم بچه بودم اینجوری بودم یهو راه رفتم

پسر من چند روز دیگ ده ماهش میشه هنوز نمیره

من امروز دخترم چهار دست پا رفت منم هی میگفتم چرا نمیره دیدم خودش رفت

غلط کرده بچه ها هنوز وقت دارن وللش الکی نگران نشو
بعضی از بچه ها تنبله

اره من هنوز ۲ هفته هست میره

اره میره

سینه خیزز نه بابا با کمک راه مبره وایمیسه مستقل
۵ماهگی سینه خیز رفت

پسر من تو چهار ماه و دو سه هفته اینا بود رفت الآنم پرو پرو خودشو از جاهای شیب دار می‌کشه بالا😂مثلاً یه وجبه لبه داره خودشو رد می‌کنه سریع میره

سلام عزیزم خوبی
کوروش ک چهار دست پا میرع
خودشو ب دیوار یا هرچیزی باشع میگیرع ک بلند بشع
ولی بچه ها باهم فرق دارن

‌دخترم راه میره

دختر من هنوز نه سینه خیز میره نه چهاردست و پا

منم نمیره نگران نباش

دختر منم نمیره

سوال های مرتبط

مامان نرمالو مامان نرمالو ۱۵ ماهگی
مامان رادین کوچولوم مامان رادین کوچولوم ۱ سالگی
مامان دختر کوچولو💓👶 مامان دختر کوچولو💓👶 ۱۱ ماهگی