۷ پاسخ

استامینوفن سر ساعت میدی ؟؟؟حتما باید سرساعت بدی
پاهاشم قنداق کن تکون نده

من هم اوردم یخ نذاشتم فقط قطره زدم اصلا اذیت نشد تب هم نکرد

ار قطره استامینوفن حتما بریز جایی که واکسن زدن اصلا یخ نزار

من امروز زدم واکسنش رو گریه میکنه😭😭

وای پسر من دیروز این موقع هلاک شد از گریه تنها چیری ک کمکم کرد پاهاش قنداق کردم ک تکون نده

عزیزم پاراکید بده هر۴ساعت سروقت
کمپرس سرد بذار پای چپش از روشلوار هر۲ساعت درحد پنج شش دقیقه
از داروخانه ازاین یخا بگیر کوچیکشو بذار یخچال خنک بشه استفاده کن امروز.فردا هم کیسه ابگرم بذار
تادوروز هر۴ساعت پاراکید و روز سوم هر۶ساعت
حواست به تب باشه

پارکید بدین
دو سه روزه خوب میشه
مواظب باشین تب شاید کرد

سوال های مرتبط

مامان مانیار جوجه💙🐥 مامان مانیار جوجه💙🐥 ۲ ماهگی