دفع پروتئین چیه؟اگه داشته باشیم چی میشه؟؟

۴ پاسخ

دفع پروتئین از علائم مسمومیت بارداری هستش بیشتر خانوما چیزی راجبش نمیدونن
کمتر خانوما دچار مسمومیت میشن که دلیل علمی هنوز ثابت نشده ولی برا پیشگیری یا اگه دچار دفع پروتئین شدین غذاتون‌ باید رعایت کنین مثلا نمک و روغن و شیرینی کنار بذارین کنترل میشه
هر سه چهار روز فشار باید چک بشه احیانا یهویی بالا نره که بازم خطرناکه
بستگی داره درصدش چقدر باشه اگه بالای ۲۵۰ باشه و بالاتر بره خیلی خطرناکه ختم بارداری میشه
اگه ۲۰۰ باشه یا کمتر کنترل میشه
جای نگرانی نیس خودم الان مسمومیت دارم که خداروشکر کنترل شد

شما دفع پروتین داری؟

متاسفانه اگه زیاد باشه ختم‌ بارداری میدن

کم‌باشه با دارو رفع میشه
زیاد باشه ختم بارداری میدن

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهفتم بارداری