۳ پاسخ

اگه تو بیمارستان امام رضا پرونده باز میکردی رایگان بود شکم دوم
شکم اول هم انجام نمی‌ده فک کنم اگه دلیل نداشته باشی
قبل عید دستمزد هشت ملیون میگرف
اگه پرونده داشتی امام رضا رایگان بود دستمزد هم نمیخواست

دوسال پیش الآنم باردارم دو سه هفته دیگه پیشش زایمان دارم

من عمل کردم

سوال های مرتبط