عزیزم جواب ازمایشتو به دکترت نشون بده تا زودتر مکمل های مناسب بگیری فاکتور RDW هم برای شما بالا رفته فکر کنم کم خونی در اثر فقر آهن داری باید حتما آهن مصرف کنی و درکنارش حتی ممکنه ویتامین ب۱۲ و فولیک اسید خونت هم پایین اومده باشه که بهتره اونارو هم چک کنی برای درمان کم خونیت
حتما از دکترت مشورت بگیر عزیزم برای تمام موارد آزمایشت
عزیزم فریتین پایبن باید قرص اهن مصرف کنی ، و برای بارداری تیروئیدت کمی بالاس باید زیر ۳ باشه احتمالا قرص تیروئید دکتر بهتون بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.