۹ پاسخ

قندت خوبه عزیزم

نتیجه ازمایش قند خونتون ناشتا خوبه و دیابت ندارید ولی تعداد گلبول سفیدتون بالاست و هموگلوبین پایین هست و کم خونی دارید و حجم هموگلولین خون هم پایین هست

نه قرص اهن رو همونی ک داری دوبرابر میکنه یا عوض میکن

قند خوبه عزیزم

قندت عالیه

دخیره اهنت پایین هس

قند ت خوبه

قندت نرماله

کم خونی داری .

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دلاریس🎀✨ مامان دلاریس🎀✨ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ماهلین هایلین💞 مامان ماهلین هایلین💞 ۱ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان اریا مامان اریا هفته سی‌وهفتم بارداری