۳ پاسخ

این ازمایش ادرار هست و یعنی توو ادرارتون قند دفع شده. ولی دلیلشو نمیدونم

آره از علائم دیابت بارداری هست آزمایش قندا که انجام دادی برا این بارداریت خوب بودن ؟

فکر کنم آزمایش ادرار باشه آزمایش قند نیست

سوال های مرتبط

مامان ماهلین هایلین💞 مامان ماهلین هایلین💞 ۱ ماهگی
مامان "جوجوممد🐣🫀" مامان "جوجوممد🐣🫀" ۱ ماهگی
مامان جانا مامان جانا روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی ۲ ماهگی
مامان پسر (شاهان) مامان پسر (شاهان) ۲ ماهگی