۸ پاسخ

خوبه نرمالی

بقیشم نزدیک رنج عه خوبن ب نظرم

زینک بدنت هم پایینه

عزیزم همه چی خوبه یکی زینکت کم یکی هموگلوبین خونت از نرمال یدونه کمتره

کم خونی داری.قند نرمال هستش

روی بدنت کمه

قند نداری اصلن

ناشتا۷۳
ی ساعت بعد۹۵
دوساعت بعد۹۳
سه ساعت بعدم ۷۵

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان "جوجوممد🐣🫀" مامان "جوجوممد🐣🫀" ۱ ماهگی
مامان نی نی🩵 مامان نی نی🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین هایلین💞 مامان ماهلین هایلین💞 ۱ ماهگی