مامانا قند دارم کسی میتونه بخونه؟؟؟؟؟

تصویر
۷ پاسخ

قندت اگه بدون قرص اینه که خوبه فقط مراعات کن ناشتا از۹۰بالاتر نره

قند ناشتا باید ۹۲ باشه برای شما ۹۰ هست لب مرزه

قندت 90هست و برای زنان حامله نهایتا باید 92باشه

قند ناشتا کمی بالایه

قند ناشتات یکم لب مرزه

قند نداری

اینم یکیش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان قند عسل🍯🍼🌈 مامان قند عسل🍯🍼🌈 ۶ ماهگی
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ماهلین هایلین💞 مامان ماهلین هایلین💞 ۱ ماهگی