۶ پاسخ

خوبه دوساعت بعدت یکم بالاست

قند ناشتا خوبه
یک ساعته ننوشته نرمالش چقدر باید باشه بنظرم نرمالش ۱۴۰ هست اینم زده۱۳۶ خوبه

قند ناشتا نرمال بین ۷۵ تا ۹۰ هست
شما الان ۷۵ هستی یعنی در بهترین حالت ممکن 👌

قندت نرماله

خوبه،

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان قند عسل🍯🍼🌈 مامان قند عسل🍯🍼🌈 ۶ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری