۴ پاسخ

تا آخر مهمه

تا موقعی که بخایی زایمان کنی و بچه کامل شده که سقط نشه یا تا جایی که بشه دستگاهم نره معمولا 37به بعد فک کنم خوبه

تا روز زایمان🚶🏻‍♀️

تا ۹ ماه

سوال های مرتبط

مامان مهیار👶🏻 مامان مهیار👶🏻 ۵ ماهگی
مامان پسر کوچولو 💙 مامان پسر کوچولو 💙 ۴ ماهگی
مامان ایلهان مامان ایلهان ۷ ماهگی
مامان پاستیل🍡🍼 مامان پاستیل🍡🍼 ۲ ماهگی
مامان محمد🩵 مامان محمد🩵 ۱ ماهگی
مامان اَبرا🤰 مامان اَبرا🤰 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۲ ماهگی