من داشتم خودش جذب شد خیلی اصرارکردن برای عمل یا دارو گرفتن من مقاومت کردم
من داشتم و متاسفانه یکی از لوله هامو از دست دادم
یکی از اقواممون داشته
دوستم باسزارین سقط کرد۷هفته بودقلبش نیز تحت نظردکترباردارشدسقط شدالان۳ساله ونیمه نمیشه
آره من خودم داشتم اما بعدش دوبار باردار شدم و اینکه با قرص دفع شد ولی دختر عموم دیر رفت یکی از لوله هاشو از دست داد ولی با همون ی دونه لوله دوتا بچه داره ☺️
من خارج رحم باردار بودم تو لوله .لوله سمت چپم رو برداشتم .حالا هم خدا رو شکر دو تا بچه دارم با همون ی لوله ک دارم فقط
بله من داشتم ک یا دارو سقط/کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.