خانما کسی عفونت اداری داشته

۵ پاسخ

آب زیاد بخور

من داشتم دارم

آب مخصوصا
چیزای شیرین کمتر

منم‌داشتم مایعات زیاد باید بخوری

اره‌. من‌ داشتم

سوال های مرتبط

مامان مصطفی و الیاس مامان مصطفی و الیاس ۳ سالگی
مامان جوجـــه🐣 مامان جوجـــه🐣 ۳ سالگی