خانما کسی اینجا ماستیت سینه داشته؟

۲ پاسخ

مادرم داشت باکورتون فقط کنترل شد نگران نباش چیزخطرناکی نیس احتمالا بایدیه مدت کورتون مصرف کنی به انتی بیوتیک خوب جواب نمیده

بله من داشتم و دکتر بهم برای هفت روز سفکسیم نوشت و گفت مرتب با اب گرم ماساژ بدم و بدوشم یا تند تند شیر بدم

سوال های مرتبط