۶ پاسخ

🤭🤭🤭ما تو شمال لاک پشت داریم پر نگاش نمیکنیم خواهر🤣

بستگی داره میخوای لاکپشتت حرف بزنه یا روپایی بزنه؟ 😂

من یه لاکپشت دارم دلم میخواست نداشتمش😁اگ اینجا بودی میدادمش بهت

ما یه مثالی داریم اصفهانی میگیم میون کشک کومه عروس ک...کش میومد🤨🤨🤨🤨الان

بیا ی پولی بدع ب من من برات لاک پشت میشم

لاک پشت مبخوایی چیکار 😅

سوال های مرتبط