کدوم شیرخشک وزندهی خوبی داره نان 1 یا گیگوز1 ؟

۲ پاسخ

بستگی ب بدن بچه داره من 10مدل امتخان کردم تاثیری نداشت نان گیگوز ببلاک اپتامیل معمولی اپتامیل پرونترا ولی بچم همون جوری ریز موند

نان ۱

سوال های مرتبط

مامان نبات🥹❤️ مامان نبات🥹❤️ ۱ ماهگی