دوستان چیکار کنم زیاده
باردار هستم چیکار کنم کسی
میدونه کمکم کنه؟

تصویر
۶ پاسخ

عزیزم باید سریع بری تحت نظر متخصص غدد تا دوز دارو برات تنظیم کنه
اصلا سر خود دارو مصرف نکنیا
دوز دارو رو فقط و فقط متخصص غدد باید بگه
کم کاری تیرویید اگه پیگیری و کنترل نشه روی جنین اثرات منفی داره

دکترت بهت دارو با دوز مناسب میده

تروییدت هست عزیزم که رفته بالا مشکلی نداره برو پیش متخصص غدد بهت دارو میده میاد پایین انشالله نرمال میشه

برای تیروئید اینجا کسی نمیتونه کمکت کنه عزیزم خصوصا ک باردار هم هستی تا مشکلی پیش نیومده برو پیش دکترت ک بهت دارو بده اینجا ک نباید بیای برای این مشکل

عزیزم حتما برو زیر نظر متخصص زنان، خیلی زیاده

این ازمایس چیه

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته بیست‌وسوم بارداری