بچه ها اکثرا دستشونو میخورن!جزیی از رشدشونه میخای جلوشو بگیری؟!!! فقط دستشو بشور مخصوصا وقتی کسی میبوسه دستشو
پسر منم خیلی میخوره کاریش نمیشه کرد ک
چ عیب داره بذار بخوره خب😐
عزیزم چکارش داری😐😐😐😐جزو تکامل بچس
اشکال نداره تو فقط دستاشو بشور تمیز باشه همیشه
خوب بخوره🤣🤣مگه اشکالش چیه من ک پسرم ۲ماهشه همش دستاش تو دهنشه
بچه های ک زود اینکارو میکنن باهوش میشن اینجوری شنیدم من جلو پسرمو نگرفتم خودش ب مرور دست میکشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.