سلام خانما بچم دستاشو میخوره چکار کنم از سرش بیفته

۷ پاسخ

بچه ها اکثرا دستشونو میخورن!جزیی از رشدشونه میخای جلوشو بگیری؟!!! فقط دستشو بشور مخصوصا وقتی کسی میبوسه دستشو

پسر منم خیلی میخوره کاریش نمیشه کرد ک

چ عیب داره بذار بخوره خب😐

عزیزم چکارش داری😐😐😐😐جزو تکامل بچس

اشکال نداره تو فقط دستاشو بشور تمیز باشه همیشه

خوب بخوره🤣🤣مگه اشکالش چیه من ک پسرم ۲ماهشه همش دستاش تو دهنشه

بچه های ک زود اینکارو میکنن باهوش میشن اینجوری شنیدم من جلو پسرمو نگرفتم خودش ب مرور دست میکشه

سوال های مرتبط

مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 ۱۶ ماهگی
مامان آترین🧸🌈 مامان آترین🧸🌈 ۱۴ ماهگی