۵ پاسخ

پسرمن روزها میخابید تو گهواره شبها کنارخودم، خیلی وابسته نبود کلا، از روزی که اومدیم شهرستان با اینکه گهواره شم آوردم زیاد نخوابید یعنی چند بار غلت زد دیگه ترسیدم،گاهی تو روزکه کلافه است رو پا میزارمش

من بعد ۶ ماه دیگه نتونستم رو پام بخوابونم الان کلا تو گهواره میخوابونم دیگه پاهام درد میکرد انقد رو پا خوابونده بودم از گهواره نگیر خیلی راحت تره تا بذاری رو پات

چرا بگیری ؟

پسر من بعد ۵ ماهگی دیگه خودش نموند تو گهواره الان رو پام میخابونم‌ و به لالایی عادتش دادم

چرا بگیری ؟

سوال های مرتبط