۵ پاسخ

بیمه تکمیلی داری ؟؟؟

امينو خطرش بكم بالاتر وقتي ريسك اون جوري نداره برايچي امينو

آمینو ریسک هم داره انگار باز ببین دکترت چی میگه..با بچه ۷ماهه بارداری سخت نیس؟

آمینو گرون تر از سلفریه من پارسال همین موقع ها بود سلفری انجام دادم هفت و خوردی شد

فکرکنم آزاده و حدود ۱۵ باید باشه

سوال های مرتبط

مامان هاکان و تو دلی❤ مامان هاکان و تو دلی❤ ۱ سالگی
مامان جوجو مامانی🍯🐣 مامان جوجو مامانی🍯🐣 ۱۳ ماهگی
مامان آراد🐣 مامان آراد🐣 ۱ سالگی
مامان آریان ودخترم✨ مامان آریان ودخترم✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری