خودتون میپسندین ؟من صبر میکنم ببینم آقا چی میگیرن😂😂
سومی
۲ خوشم اومد
سومی قشنگ تره😍
سومی مال منم همونه فقط سفیدش
سومی.
سومی 💙
۳ .
من سلیقه ام سومیه
سومی خیلی قشنگهه
اولی نازه
بنظرم۳
سومی عزیزم
۳۳۳۳۳۳
۲ خیلی خوشگله
۲ قشنگه
۲و ۳ قشنگه
دومی متفاوت تره همه دیگه یه شکل شدن عین اولی و سومی میبرن
عزیزم کاملا سلیقه همسرم هست روززایمان گرفته بود😄
اولی و سومی شبیه هم هستن فقط رنگ گل ها فرق دارنمنم همسرم مثل این باکس واسم گرفت😍
من این گل رو انتخاب کردم دادم برام درست کنن همسایه شون
بزار شوهرت با سلیقه خودش بگیره😍
برای من این بود
خودت گلی چ نیاز ب گله🤣
اگه پسره بنظرم ۳
۳ خوشکله ، برا من این بود
بزار شوشویی به سلیقه خودش بگیره🙄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.