کدوم یکی از این گلا واسه بیمارستان قشنگه؟؟؟

تصویر
۲۷ پاسخ

خودتون میپسندین ؟من صبر میکنم ببینم آقا چی میگیرن😂😂

سومی

۲ خوشم اومد

سومی قشنگ تره😍

سومی مال منم همونه فقط سفیدش

سومی.

سومی 💙

۳ ‌.‌

من سلیقه ام سومیه

سومی خیلی قشنگهه

اولی نازه

بنظرم۳

سومی عزیزم

۳۳۳۳۳۳

۲ خیلی خوشگله

۲ قشنگه

۲و ۳ قشنگه

دومی متفاوت تره همه دیگه یه شکل شدن عین اولی و سومی میبرن

عزیزم کاملا سلیقه همسرم هست روززایمان گرفته بود😄

تصویر

اولی و سومی شبیه هم هستن فقط رنگ گل ها فرق دارن‌منم همسرم مثل این باکس واسم گرفت😍

من این گل رو انتخاب کردم دادم برام درست کنن همسایه شون

تصویر

بزار شوهرت با سلیقه خودش بگیره😍

برای من این بود

تصویر

خودت گلی چ نیاز ب گله🤣

اگه پسره بنظرم ۳

۳ خوشکله ، برا من این بود

تصویر

بزار شوشویی به سلیقه خودش بگیره🙄

سوال های مرتبط

مامان دل آرا💜🐻 مامان دل آرا💜🐻 ۱۰ ماهگی