من بودم پرنسا رو میذاشتم بعد با ذوق میگفتم دخترم پرنسس خونه اس. دیگه اجازه نمیدادم کسی دخالت کنه و نظری بده.
پرنسا
انتخاب خودتون قشنگتره مهم خودتونید نظر بقیه برات مهم نباشه
اصنم مهگل و مهلا خوب نیس به نظرات هیج کس گوش ندع
اونی ک خودت دوست داری رو بذار عزیزم
پرنسا چه نازه اگر اختیار باهام بود حتما اسم دخترمو میزاشتم پرنسا
پرنسا خیلی،قشنگه
هرچی خودت دوس داری بذار ب حرف کسی گوش نده،من میخوام مهگل بذارم همه میگن نه ولی منو همسرم دوس داریم
محلا و مهگل خیلییییی قدیمی شدن
پرنسا قشنگه
بعدشم نزار تو انتخاب اسم کسی دخالت کنه فقط به تو و شوهرت مربوطه
پرنسا
مهگل قشنگه
قطعا انتخاب خودتون قشنگ تره
پرنسا
چیکار کسی داری☹️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.