۱۴ پاسخ

من بودم پرنسا رو میذاشتم بعد با ذوق میگفتم دخترم پرنسس خونه اس. دیگه اجازه نمیدادم کسی دخالت کنه و نظری بده.

پرنسا

انتخاب خودتون قشنگتره مهم خودتونید نظر بقیه برات مهم نباشه

اصنم مهگل و مهلا خوب نیس به نظرات هیج کس گوش ندع

اونی ک خودت دوست داری رو بذار عزیزم

پرنسا چه نازه اگر اختیار باهام بود حتما اسم دخترمو میزاشتم پرنسا

پرنسا خیلی،قشنگه

هرچی خودت دوس داری بذار ب حرف کسی گوش نده،من میخوام مهگل بذارم همه میگن نه ولی منو همسرم دوس داریم

محلا و مهگل خیلییییی قدیمی شدن
پرنسا قشنگه
بعدشم نزار تو انتخاب اسم کسی دخالت کنه فقط به تو و شوهرت مربوطه

پرنسا

مهگل قشنگه

قطعا انتخاب خودتون قشنگ تره

پرنسا

چیکار کسی داری☹️

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد 🥺❤️ مامان جوجو ممد 🥺❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🐣بانی کوچولو🐣 مامان 🐣بانی کوچولو🐣 هفته سی‌ونهم بارداری