مورفولوژی ک خوبه ۴ ٪ نرماله
من اسپرم۸میلیون مورفولوژی۴ ولی خرکتش عالی خودم باردار شدم
تحرکش خوب باشه میشه کیفیت مهمه بیشتر هر دو تقویت بشید چرا نشه... اگ خیلی عجله داری ای یو آی کن یا پولشو داری ای وی اف ..اما ای یو فعلا بهتره اسپرم ۴ میلیون واس ای یو آی عالیه
یعتی مورفولوژیش ۴٪؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.