۴ پاسخ

مورفولوژی ک خوبه ۴ ٪ نرماله

من اسپرم۸میلیون مورفولوژی۴ ولی خرکتش عالی خودم باردار شدم

تحرکش خوب باشه میشه کیفیت مهمه بیشتر هر دو تقویت بشید چرا نشه... اگ خیلی عجله داری ای یو آی کن یا پولشو داری ای وی اف ..اما ای یو فعلا بهتره اسپرم ۴ میلیون واس ای یو آی عالیه

یعتی مورفولوژیش ۴٪؟

سوال های مرتبط

مامان هیرمان مامان هیرمان قصد بارداری
منتظر پسته🥺🍓'. IUI. منتظر پسته🥺🍓'. IUI. قصد بارداری