من امروز موعدمه بعد فولیکول 18داشتممم 😐😐😐
دکتر گف pco

۲ پاسخ

منم تنبلی شدید داشتم تو سونو مشخص بود
اما فولی ۲۰ داشتم و حامله شدم ، تنبلی رو زیاد جدی نگیر مهم اینه فولی داشته باشی و بالغ باشه

ببینم سونو تو

سوال های مرتبط

مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان اکیا🌻 مامان اکیا🌻 ۱ ماهگی