۷ پاسخ

نوش جونش😍
من از ماه بعد انشالله غذاشو شروع میکنم.
استرس دارم🥴🥴

چرا اینو نزدی؟؟ کاشکی اونم میزدی 🤦‍♀️🤪🤪

عزیزم یه سوال دختر من تازه ۳ ماهو تموم کرده رفته تو ۴ الان منم بدم یا بعد از ۴ ماهگی بدم
و اینکه اولین غذایی که درست کردید و دادید چی بود

کاش اینو میزدی کاش اینجوری میکردی😁

عزیزم ادویه نزن فعلا

چند ماه هست که عدسی میدی بهش؟ نفخ نکنه؟
ولی تو عکس عدس ندیدما من😁

نه درسته 🤣 نوش جونش من عدس پلو درست کردم انقد خوشمزه شد خودمم خوردم

سوال های مرتبط