نوش جونش😍
من از ماه بعد انشالله غذاشو شروع میکنم.
استرس دارم🥴🥴
چرا اینو نزدی؟؟ کاشکی اونم میزدی 🤦♀️🤪🤪
عزیزم یه سوال دختر من تازه ۳ ماهو تموم کرده رفته تو ۴ الان منم بدم یا بعد از ۴ ماهگی بدم
و اینکه اولین غذایی که درست کردید و دادید چی بود
کاش اینو میزدی کاش اینجوری میکردی😁
عزیزم ادویه نزن فعلا
چند ماه هست که عدسی میدی بهش؟ نفخ نکنه؟
ولی تو عکس عدس ندیدما من😁
نه درسته 🤣 نوش جونش من عدس پلو درست کردم انقد خوشمزه شد خودمم خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.