۵ پاسخ

من درحد یه نوک قاشق چایخوری میدم فقط که مزه اش رو بچشه

نباید بخورن

نه نده

چیز شیرین نده بهش دیر زبون بازمیکنه بچه واینکه ازالان خیلی زوده

بهتره که تا ۳ سالگی نخورن قند مصنوعی و اینکه انرژی کاذب بهشون میده .

سوال های مرتبط

مامان شاینا آرشا🧘🏼‍♀️ مامان شاینا آرشا🧘🏼‍♀️ ۱ سالگی
مامان هلنا◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍ مامان هلنا◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍ ۱۲ ماهگی
مامان آوینا🎀👼🏼 مامان آوینا🎀👼🏼 ۱۷ ماهگی