من صورتم خیلی گرده لپ دارم فراوون. رفته بودم بوتاکس بزنم ی دختره ک مثلا مشاور کلینیک بود منو برد اتاق میگف عشقم باااااید شقیقه تو هر طرف یک سیسی فیلر بزنی خیلی بده اصلاحالت فرو رفته داره وای ببین عشقم باعث شده خط غم تو چهرت بیوفته 😐. منم هی میگفتم نه دوست ندارمو راضیم اصلا بخدا معذب شدم انقد میگف . بعد رفتم اتاقه دکتر بعد تزریق بوتاکس گفتم اقای دکتر ب نظرتون شقیقه مو فیلر بزنم گف نه نیاز نداری گردی صورتت بُلد تر میشه و فیست همینجوری خوبه 🥴 بعضیا اصلا نمیدونم فازشون جیه دنبال چین
تو رو خدا نکن اینقد بدم میاد عین اهریمنا چونه رو دراز میکنن فک میکنن خوشگلن ترسناک میشن همش یاد نیکر ومنکر می افتم
چرتو پرت گفته سیسی 🎀❤️
خیلیم خوشگلی 🎀🤝🏼
🫤🫤🫤
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.