بودن تو طبیعت انسان رو ب خدا خیلی نزدیک میکنه
روح خسته تو طبیعت انرژی میگیره
این روزها همه خسته ایم
انگار با طبیعت به زندگی گره میخوریم
منم خودم اینجوری ام
اون بابونه هارو بکن ببر خشکش کن برا اعصاب استرس خوبه توروزای جنگی لازم میشه
من فقط زیر پتو
همه همین شدیم
منم همینطور از بس خونه اممممم پوسیدم🥲
منمهمینطور
اخبار ج ن گ کلافمون کرده
میل به طبیعت داریم
چون محتاج ارامش شدیم
هییییچ جا مثه طبیعت حس نزدیکی به خدا ندارم
مثل دریا یا جنگل..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.