برا من ۸۹ بود ۱دونه کمتر از شما
من قبل بارداری همیشه عفت فشار و عفت قند داشتم الان نمیدونم چرا یهو بالا رفته بود آزمایش اولم ۱۰۰ بود
قند ۹۰ که برای بارداری خوبه
مهمولا دکترا میگن یه سریشون زیر ۹۰ باشه
یه سری میگن زیر ۹۵ ام اوکیه
من با قند ۹۴ دکترم بهم متفورمین و رژیم داد از هفته ۶-۷ ک پیشگیری کنه اخرین ازمایشم ۷۷ بود
ولی نگران نبا
نه دیابت بارداری داری نه پیش دیابت به حساب میایی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.