سلام جواب آزمایش قندمه برام تفسیر کنین ممنون میشم

تصویر
۳ پاسخ

برا من ۸۹ بود ۱دونه کمتر از شما

من قبل بارداری همیشه عفت فشار و عفت قند داشتم الان نمیدونم چرا یهو بالا رفته بود آزمایش اولم ۱۰۰ بود

قند ۹۰ که برای بارداری خوبه
مهمولا دکترا میگن یه سریشون زیر ۹۰ باشه
یه سری میگن زیر ۹۵ ام اوکیه
من با قند ۹۴ دکترم بهم متفورمین و رژیم داد از هفته ۶-۷ ک پیشگیری کنه اخرین ازمایشم ۷۷ بود
ولی نگران نبا
نه دیابت بارداری داری نه پیش دیابت به حساب میایی

سوال های مرتبط

مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دخملی  قشنگم مامان دخملی قشنگم هفته بیست‌ونهم بارداری