۳ پاسخ

یه مقدار بالاست اگه دارو میخوری دکتر باید بیشترش کنه اگه نمیخوری هم باید بهت بدن

فک کنم یکم کم کاره

برای حاملگی باید زیر ۳.۷ باشه

سوال های مرتبط

مامان فندوق و پسته مامان فندوق و پسته هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کریمی مامان کریمی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان قندای من مامان قندای من هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان کارن و 🫄 مامان کارن و 🫄 هفته بیست‌وچهارم بارداری