۶ پاسخ

نترس هیچی نمیشه،بزنه هم همه رونمیزنه،درضمن ایران هم کل نیروگاه هاشومیزنه

هیچ غلطی نمیتونه بکنه زر زده‌ خودتوو نگران نکن

سه شنبه قراره بزنه اگه تنگه باز نشه

از پل ها و نیروگاهها دور باشیم
تنها کاری ک میتونیم کنیم خودمون ب فکر خودمون باشیم همین و بس

نگران نباش عزیزم

الان باز گفت شاید توافق کنیم اگه نشه میزنم

سوال های مرتبط