زدی دیگه به لبت ژل کافیه نزن دیگه
وای عالیه اصلااا دست نزن مصنوعی میشی هم چونه عالیه هم لب
تا حالا ژل نزدی ؟
اینطوری خوبه اگه نسبت به کل صورتت کوچیک تره بزن
به نظرم نه🥹خيليم ناناسه🤌🏻
خیلی درشته .از این درشت تر زشت میشه
نه اصلا
نوالا عالیه اصلا نیاز نیست
چونتم خیلی خوشگله
اینجا تو عکس خوب افتاده .چونه امم هیچوقت نزدم از نیمرخ کوچیکه 🙃🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.