لبام به ژل نیاز داره؟تو کامنت عکس

۹ پاسخ

زدی دیگه به لبت ژل کافیه نزن دیگه

وای عالیه اصلااا دست نزن مصنوعی میشی هم چونه عالیه هم لب

تا حالا ژل نزدی ؟

اینطوری خوبه اگه نسبت به کل صورتت کوچیک تره بزن

به نظرم نه🥹خيليم ناناسه🤌🏻

خیلی درشته .از این درشت تر زشت میشه

نه اصلا

نوالا عالیه اصلا نیاز نیست
چونتم خیلی خوشگله

اینجا تو عکس خوب افتاده .چونه امم هیچوقت نزدم از نیمرخ کوچیکه 🙃🥲

تصویر

سوال های مرتبط

مامان فرشته و دوقلوها مامان فرشته و دوقلوها ۳ سالگی