وزن 5200 برای سه ماه با وزن تولد 3/۵ خیلی کمه نه 🥲

۱۲ پاسخ

اره فکر میکنم

دختر منم ۳۲۰۰ بدنیا اومد
ولی شیرم کم شد
از ماه اول عقب موند وزنش
الان س ماهگی ۵۴۰۰ بود
داره نرمال اضافه میکنه ولی همین ک وزنش کم اومد بالا بچم🥲

الحمدالله بگو

نه خیلی کم نیست معمولیه
تپل نیست

بچه من ۴.۵ هست خداروشکر کن دختر😢

شیرخودتو میدی منم بچم ۳. ۱بود
۵۵بود باتو س ماهگی شیرخشک میدم شیر خودمم

من دوماه و ده روز ۶۱۰۰ بود

شیر چی میخورهء

رفلاکس داره؟

کم کمش باید ۲۱۰۰ اضافه میکرد
اولش نیومد پایین؟

اره کمه
پسر من ۲۶۰۰ بود الان شده ۶۲۰۰

عه چقدر دقیق دختر منم ۳۵۰۰الان ۵۳۰۰
معلومه که خیلی کمه الان باید ۷کیلو میشدن🙂

سوال های مرتبط