۱۳ پاسخ

وا یک سالشه ۱۲ کیلوعه دنبال وزنگیری
برو عاقل شو زن بچه من و خیلیای دیگه ۸ کیلوعه

برای ۱۳ ماهگی ۱۲ کیلو بالای نموداره دیگ خوبه که

وزن موقع تولد چند بوده دخترم ۱۰۶۰۰ موقع تولد ۲۹۰۰ هفت ماه هم استپ وزنی شد ولی بعدش‌بر ۱۵ ماهگی ۳۰۰ گرم اضافه کرده بود

خب اسهال داره دیگهههه
خوب بشه اب بدنش برمیگرده بهتر میشه

خوبه ک عالیهه دختر من تازه 7🫠

عالیه عزیزم نگران نباش

دختر من ۹ کیلوعه

ماشالله خیلی خوبه ک خوشبحالت من پسرم به زور پدرم دراومده ۱۵ ماهه شده ده حالا پسر شماخوبه دیگه خودتو اذیت نکن

عزیزم وزن اونقدرا مهم نیستا فقط سوهاضمه نباشه خدانکرده وگرنه پسر من الان ۱۵ماهه و ده کیلو شده تازه. اشتهاشون کمه بخاطر دندون.۱۲کیلو‌خیلیم‌ خوبه

بهش بادام بده سنجد بریز تو‌شیر بده

وا خوبه ک
من دخترم ۱۴ماهشه ۹کیلو ونیمه

دختر من ده کیلوعه 😐

بچه من دهن باز نمیکنه افسرده شدم

سوال های مرتبط

مامان بچه رئیس 🐣 مامان بچه رئیس 🐣 ۱ سالگی