کدومش شبیه منه
دخترم ؟
پسرم ؟
نی نی
شیرخشک مای بی بی

تصویر
۱۹ پاسخ

سمت راستی

الان که بغل شمان هردو تا ولی من چون همسرتون دیدم به نظرم هر دوتا بیشتر شبیه باباشون هستن 😁

عزیزدلم😍خدا حفظشون کنه😍😍😍
خدای من یعنی منم چن ماه دیگه اینجوری دوتا جوجه بغلمه🥺😍

ای جانم خدا حفظشون کنه هردو گپ خودتون😍🌻

ای جانم خدا حفظشون کنه😍 هردو یه ته چهره‌ای ازت دارن

چقدر قشنگین شما 😍😍هردو کپ خودتن

دختر🥰

راستی فک کنم دخترباشه

سمت راست ،چقدر دوست داشتم دوقلو داشتم

هردوتاشون ولی یکم راستیه

سمت راستی

خدا حفظشون کنه بنظرم جفتشون😍
خدا قوت بده واقعا دو قلو داشتن هنره من با یکیش دارم میمیرم😑

سمت راستی

پسر نازت

آی خدااا😍😍چقدر قشنگید شما

یه سر به کانال ایده غذایی کودک تو روبیکا بزن مطمئنم کمکت میکنه🤩
مخصوصا اگه مامان اولی
تازه مشاوره رایگانم داریم👍🏻
کانال
@ninipaz404
اگر کانال نیومد پیام بده ارسال میکنیم09960884249

دختر😍🥹

دوتاشون

دوتاشون

سوال های مرتبط

مامان گیـ🍒ـلاس مامان گیـ🍒ـلاس ۱۰ ماهگی