۴ پاسخ

من ی بار بادام دادم خیلی با لا آورد
دیگه ندادم

ببخشید شما شماره سنو یگانه ندارید؟🙏🏻

من بادوم دادم بهش نساخت الان پسته تو فرنی میدم

دکتر ب من گفت بادام نده بقیشو بده.. من بادام میدم بقیش نمبدم 🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها👸👸 مامان دوقلوها👸👸 ۱ سالگی