خانوما شما از چند هفتگی علائمتون رفت؟؟

تصویر
۷ پاسخ

۱۴-۱۵ هفتگی علائمم خیلی کم شد

۱۷ هفته

همچنان هس روزایی که قرص نخورم

من هنوز دارم🤣

دقیق 4 ماهم ک تموم شد

١٨ هفته

۲۲هفته

سوال های مرتبط

مامان فندُق💙 مامان فندُق💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیستم بارداری