۳ پاسخ

از ۱۶هفتگی باید قطعش کنی و‌بجاش قرص اهن بخوری

اسید فولیک رو قطع میکنن ولی تو مولتی ویتامینا هستش تو قرص آهن هستش😐

قرص آهنی که میخورم اسیدفولیک داره

سوال های مرتبط

مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🩷لنا🩷 مامان 🩷لنا🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندُق💙 مامان فندُق💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دختر م وفسقلی مامان دختر م وفسقلی هفته بیست‌ویکم بارداری