سلام خانوما شما سونو انتی رو چند هفتگی انجام دادین

۱۳ پاسخ

۱۲ هفته و ۳ روز زمان مناسبشه

11هفته و 6روز

۱۲هفته ۶ روز

۱۲ هفته دقیق بودم رفتم

12 هفته و 3 روز رفتم من

آخرای ۱۲هفته

۱۱هفته و ۵روز

12هفته و2روز

من ۱۱هفته و ۶ روز رفتم ک تو سونو گف ۱۲ هفته و ۶ روزته

دوازده هفته و چند روز بهترین زمانشه

12 هفته و 6 روز

من امروز رفتم ۱۳هفته ۳ روزم بود گفت انجام نمیشه بچه بزرگ شده

۱۲و۲روز

سوال های مرتبط

مامان سینا مامان سینا هفته سیزدهم بارداری
مامان نون خامه‌ای🧸 مامان نون خامه‌ای🧸 هفته بیستم بارداری
مامان 🩵عزیزِقلبم مامان 🩵عزیزِقلبم هفته سی‌ودوم بارداری