مامانا از چند هفتگی نوک سینه رو چرب کنیم ؟!
شما انجام دادین ؟!

۴ پاسخ

چه کار هایی میگین والا من یکی زایمان کردم از این کارا که بقیه میگن نکردم یه زایمان نرمالی هم داشتم

هرچی سخت تر بگیری سخت تر میگذره

وایییی سینه های من خیلی بد شدع

برای اینکه زخم نشه
پماد شقاق سینه همراه خودت روز زایمان ببر
بعد هر بار شیردهی بزن نوک سینه
الان که هفته‌ت کمه اصلا دستکاری نکن نوک سینه رو. چرب هم میخوای بکنی هفته های آخر

عزیز تا خارش نداری چرب نکن
خارش هم داری همون روغن زیتون یا روغن بادام شیرین رو که به شکمت میزنی برای ترک نخوردن بزن به سینه هات

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وششم بارداری
مامان 💙مامان جوجو💙 مامان 💙مامان جوجو💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه 😍 مامان جوجه 😍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان قند و نبات مامان قند و نبات هفته بیست‌وهشتم بارداری