چه کار هایی میگین والا من یکی زایمان کردم از این کارا که بقیه میگن نکردم یه زایمان نرمالی هم داشتم
هرچی سخت تر بگیری سخت تر میگذره
وایییی سینه های من خیلی بد شدع
برای اینکه زخم نشه
پماد شقاق سینه همراه خودت روز زایمان ببر
بعد هر بار شیردهی بزن نوک سینه
الان که هفتهت کمه اصلا دستکاری نکن نوک سینه رو. چرب هم میخوای بکنی هفته های آخر
عزیز تا خارش نداری چرب نکن
خارش هم داری همون روغن زیتون یا روغن بادام شیرین رو که به شکمت میزنی برای ترک نخوردن بزن به سینه هات
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.