سلام مامانا . شما هم 15 هفتگی سونو انجام دادین؟

۳ پاسخ

من جلوخودموگرفتم ک نرم تا آنومالی چون سونوی زیادهم شنیدم ضرر داره ولی خیلی کنجکاوم

من اره ۱۵ هفته رفتم برا جنسیتش بفهمم

واسه جنسیت یعنی

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وششم بارداری
مامان 💙مامان جوجو💙 مامان 💙مامان جوجو💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها هفته بیست‌ودوم بارداری