خانما شما هم سونو ۱۵ هفته انجام دادین؟ همون آنومالیه؟

۵ پاسخ

ن عزیزم تو ۱۵ تا ۱۷ هفته واس ازمایش غربالگری بعضی دکترا واس اطمینان بیشتر مینویسن سونو آنومالی ۱۸ تا ۲۰ هفته هست

۱۵ هفته برای جنسیت هست عزیزم

نه 15 هفته برا طول سرویکس و جفت جنسیت ایناست

دکتر گفت ۱۵ هفته بخاطر جفت هست ک خدای نکرده طول سرویکس کم شده باشه و مایع آمونیاک درد مورد جنسیت نمیدونم

نه سنو ۱۵ هفته برای جنسیت میرن آنومالی ۱۸ هفته میرن

سوال های مرتبط

مامان ویهان 💙👼 مامان ویهان 💙👼 ۴ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان 🩵عزیزِقلبم مامان 🩵عزیزِقلبم هفته سی‌ودوم بارداری