س خانما سنو ۱۶ تا ۱۸ هفته همون انومالیه؟؟

۳ پاسخ

آنومالی ۱۸ تا ۲۲ بهترین تایمشه.. زودتر میری ممکنه درست تشخیص ندن میخوره تو ذوقت.. عجله نداشته باشه، من ۱۸ هفته و ۶ روز رفتم

۱۸ تا ۲۲ هفته اس .

بله انومالی هست

سوال های مرتبط

مامان اسرا خانوم مامان اسرا خانوم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق کوچولوم🩵🤰🏼 مامان فندوق کوچولوم🩵🤰🏼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هرچی خدابخواد مامان هرچی خدابخواد هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هاکان🩵 مامان هاکان🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری