سونوجنسیت چند هفته هست همون انومالیه یانه؟؟

۷ پاسخ

۱۵ هفته
ولی میتونی صبر کنی ۱۸ هفته سونو انومالی

من 15 هفته رفتم برا تعیین جنسیت
19 هفته هم رفتم انومالی
پیش دکتر با تجربه برو

اره.
ولی برای جنسیت زودتر هم میتونی بری .
من پونزده هفته و پنج روز رفتم برا جنسیت .
انومالیمم هیجده هفته و چند روز رفتم

کی میشه منم بشم۱۸هفته🥲💔دارم میمیرم بخدا از تهوع

از۱۶هفته مشخص میشه ولی ۱۸هفته که انومالی هستش اون موقع دقیق بهت میگن

سونو جنسیت رو میتونی زودتر بری ۱۵ هفته به بعد

اره همونه هجده هفته

سوال های مرتبط

مامان دوستی مامان دوستی هفته نوزدهم بارداری
مامان ویهان 💙👼 مامان ویهان 💙👼 ۴ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان علی کوچلو مامان علی کوچلو هفته پانزدهم بارداری
مامان فندوق کوچولوم🩵🤰🏼 مامان فندوق کوچولوم🩵🤰🏼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🤎🤎شکلاتی🤎🤎 مامان 🤎🤎شکلاتی🤎🤎 هفته سی‌وچهارم بارداری