۱۵ هفته
ولی میتونی صبر کنی ۱۸ هفته سونو انومالی
من 15 هفته رفتم برا تعیین جنسیت
19 هفته هم رفتم انومالی
پیش دکتر با تجربه برو
اره.
ولی برای جنسیت زودتر هم میتونی بری .
من پونزده هفته و پنج روز رفتم برا جنسیت .
انومالیمم هیجده هفته و چند روز رفتم
کی میشه منم بشم۱۸هفته🥲💔دارم میمیرم بخدا از تهوع
از۱۶هفته مشخص میشه ولی ۱۸هفته که انومالی هستش اون موقع دقیق بهت میگن
سونو جنسیت رو میتونی زودتر بری ۱۵ هفته به بعد
اره همونه هجده هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.