سلام غربالگری دوم همون آنومالیه یانه؟

۴ پاسخ

بله عزیزم

غربالگری دوم یه ازمایش هم هست که بهترین زمانش از ۱۵ تا ۱۷ هفتس.اسمشم کواد مارکر.احتمالا منظور این باشه.سونو آنومالی هم از ۱۸ هفته

آره آنومالی

سلام بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان هرچی خدابخواد مامان هرچی خدابخواد هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسرم مامان پسرم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری