مامانا غربالگری دوم ک واسه آنومالیه باید ناشتا رفت؟؟؟؟

۷ پاسخ

نه کروموزوم رو کار داره

نه باید مثانه نیمه پر باشه .. بشتنی یا شربت شیرین بخوری که بچه بیدار باشه و فعالیت داشته باشه .
آزمایش خون هم واسه غربالگری نیاز به ناشتا بودن نداشت

نه عزیزم

نه

شربت بخور آبمیوه آب طالبی یا شیر موز که تکون بخوره

برا من ازمایش نبود سونو هم ناشتا نمیشه

ن نیازی نیست نوشابه بخور ک شیرین بچه تکون میخوره قشنگ

سوال های مرتبط

مامان رایان و رادین مامان رایان و رادین ۸ ماهگی
مامان دوستی مامان دوستی هفته نوزدهم بارداری
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان امیر🌿مهدیار مامان امیر🌿مهدیار ۸ ماهگی