۸ پاسخ

نه نمیخواد

ازمایش ناشتا هست یان؟

من اول باید برم ازمایش حرفی از سونو نزده..... فقط اللن خیلی دوست دارم جنسیت بدونم ک میگن زوده نرو ان اتی احتمال داد فقط

برای چی ازمایش هست ناشتا هست

نه من غروب رفتم

اخه منم ان اتی دادم دکتر م برام ازمایش نوشته برای چی هست؟

سلام عزیزم اول میری سونوصبحانه کامل میخوری باچندتالیوان اب بعدش ازمایش داد

عزیزم بعد سونو ازمایش ان اتی دکتر بهت ازمایش داد؟

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان رایان و رادین مامان رایان و رادین ۸ ماهگی